Sərlövhə

Mən qadınam

Mən zamanın qadınıyam. Hələ də şeirlərdən zövq ala, hələ də xoşbəxtliyə inanan. Mən heçliyin qadınıyam. Hələ də ürəyinə toxunub, ürək döyüntülürini sevən, baxışlarını sezən, hər kipriklərin titrəyəndə qəlbim titrəyən qadınam. Mən keçmişin qadınıyam, hələ də romantik mahnılar və filmlərdən kövrələn, göz yaşlarını silib, heçnı olmamış kimi davranan, keçmişini unutmayan qadın. Mən o qocalmış qadınlardanam ki əllərini buraxdıqda belə yenə də arxasınca baxan, hələ də dönəcəyinə inandığım qadınlardanam. Torpağa gömdüyüm insanların addımlarını hiss edən, toxunuşunu xəyal edən, özünü diri torpağa gömmüş qadınlardanam. Mən hələ də sabahın bu gündən daha yaxşı olacağı inamı ilə başını balışa qoyub, sabahları gözləyən qadınlardanam. Mən sevdiklərimin bir təbəssümü üçün həyatını verə biləcək, bir damla göz yaşı üşün dünyanı təsrinə çevirmək gücündə olan qadınam. Mən ogüclü qadınlardanam ki artıq güclü olmaqdan yorulub, qorumaq yox, qorunmaq üçün başını qoymaq üçün çiyin axtaran qadınam. Mən mənim kimi millionlarla bu dünyada ruh kimi dolanan qadınlardanam.

Комментариев нет:

Отправить комментарий